My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Sunday, October 31, 2010

Biarkan Aku Menangis




Kelmarin kau masih bersamaku
Bercumbu dan merayu
Adakah hari esok untuk kita bercinta
Seperti yang telah kita lewati

Mengapa terlalu cepat kau pergi
Tinggalkan derita bersamaku
Kenyataan ini begitu memilukan
Ingin kurasa turut serta

( korus )
Tiada guna aku hidup begini
Tanpa belaian kekasih yang amat kusayangi
Kepedihan yang kini kurasakan
Darimu yang mencintai aku

Biarlah kurelakan kau pergi
Tinggalkan batu nesan
Kudoakan kau bahagia di sisiNya
Sementara biarkan aku menangis




Saya baru balik daripada uptown Damansara, pergi makan kat situ dengan abah. Semua maklum kat situ memang femes dengan nyanyian karaoke oleh pengunjung-pengunjung yang datang ke situ. Ada sorang mamat ni nyanyi lagu Biarkan Aku Menangis...
Disebabkan lagu ini, air mata abah jatuh. Tak sanggup saya tengok abah menangis. Sedih yang teramat, sesungguhnya abah terlalu tabah menghadapi semua dugaan ini. Kesian abah, hidup keseorangan tanpa peneman. Abah, I love u so much..U still have me, kakak and baby rayyan....Be strong, please....:'(

Dari anakmu,

LIKE now, pls! :D






16 comments:

$h@h_Izn@n

jaga abah dan hargailah beliau betul2 k...

rapunzel

ok shah...terima ksh atas nasihat tu..

Izzaty

Moga Dada and family terus tabah hadapi hidup ini :')

rapunzel

tq izzaty...yes, we're trying..:')

Mr Ceym

erm..dpt rasa juga walopon xpenah jadi.. harap tabah...

rapunzel

tq mr ceym..

g0m0k9enDek

be strong dear...

hasrul hassan

hmm i love u too abah .. :P

uhh tentu mendalam ehh kesannya ...

crayon

pi uptown tak ajak :(

|| a - j . E . E ||

rindu arwah abah... huhhu

dada, tabah tau..

azhar

org lelaki mmg susah nak nangis melainkn hatinya betul2 tersentuh...

Suara Kalbu

Mak ayah ni.. depan kita senyum.. bila sendiri-sendiri mereka menangis. Samalah macam mak akak

paan

ok , faham . xnak komen byk. takut nnt ada yg nangis lagi..

Entri terbaru ->Contest Review Blog Dauspozi.com

dya adriza

Serius saya tersentuh baca en3 ni.. jaga abah baik2. Gembirakan abah k..

jambz-

sebak.

sebak.

sebak.

gua juga nak "TER" titis air mata semasa amati lirik sayup itu.

sungguh. ini siriyes.

Faizal n Fashitah

Life must go on. Be strong k :)

Post a Comment