My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Monday, October 18, 2010

MMU





Kelas dah start hari ni. Ini bermakna saya tak boleh lagi nak BW slalu. :( Semalam pun satu hari saya tak BW, hampir-hampir membuatkan saya gila sebenarnya (sebab satu hari keluar) heheh.

Sory ya sebab tak balas kunjungan korang semalam. Ampun bu. ada masa, saya terjah sorang-sorang balik. Oh ya hutang award makin berlambak-lambak pulak, sampai nak selesaikan pun saya tak tau nak buat yang mana satu dulu. Soryyyyy.

Tapi memang saya akan buat, cuma lambat sikit lah. hehe. Take care guys! See you soon!

:)

P/S: Earning nuffnang meningkat dan terus meningkat membuatkan saya terbayang TGI Friday's! ;)


Urs truly,


LIKE now, pls! :D






23 comments:

BabiesMom

aiceh.. cempat lagi tu pikir TGI FRIDAYS.. nuff dah meningkat.. bagus2.. ehehhe. .

Mindbreaking

jangan pntng kelas sudah, mak marah,,,,hehehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

dada blaja kt MMU ea?? i ade fren keje situ la..librarian. =)

Gayahspears

waa... makin bz la ko ya..
xpelah genk..ko study leklok jgn lupe buat asgment k...
aku salu terjah n klik nuff ko bg dapat BE..huhu.. ape yg penting??? kerjasama!!!

kay yea

hepi stdy..haha~~

mrnoble

takpe2, pelajaran tu lagi penting :)

Faizal n Fashitah

Wahhh MMU. Okeh dun worry takleh nak salu BW.. XD

fathiah

ooo.. best nye p jalan2 :) anyway stdy leklok. huhuuhuhu.

Asri Alam

orait, tengs sebab info. aku sama jugak akhir2 ni jarang bw sbb ada masalah peribadi. hampir nak gila sikit

Solihin Zubir

xpe2.. utamakan pelajarn dulu.. :D

Unknown

pasni kene bw ngan buku ler..
belek2 buku sama je belek2 blog:)

Ciklinn

pas dah clear nanti jgn lupa jln2 umah ciklinn yer

Ain Shdn

eleh. ckp je la da smbong ngn cik bulat. huh [ majuk ag ]

fendy

belanje i!!haha.

Unknown

haa nampak sangat ketagihan blog nih... meh try buat quiz kat blog saya ni haa.. ukur la ketagihan blog tu tahap mana?
kuman "ketagihan blog?.." Entry

CIK TOM

yang penting pelajaran dulu yunk..hehe

HaN WarreN

selamat membizikan diri kamu hahahhaha... :p

Botak

nuff banyak nanti sila belanje ye.,
ekekekekek... :P

liyanaziz

selamat berstudy okay?? yana baru start study week =)

cEro

belajar rajin2...
dpt duit nuffnang sila wat kenduri kesyukuran...
hehehe

tiafazunia

study rajen rajen oke?:)

kupu2

thanx for visiting..;P

ladymiss

Tgi Friday's!

Post a Comment