My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Wednesday, October 27, 2010

Sekali-sekala lepas geram!

Tak boleh blah betul dengan orang yang sombong ni. Ntah apa motif dia sombong pun ntah lah. Mungkin dia rasa dia bagus sangat kot, bagus celah mana pun tak tau. Iskkkkkkk bengong betul. 

Orang macam ni elok kita sombong balik, barulah fair & lovely. Kepada kamu, lepas ni jangan harap nak tengok saya yang macam dulu, tak guna buat baik kat orang macam awak. 

-End-



Yang tengah sakit hati,

LIKE now, pls! :D






22 comments:

lan_ax

daripada buat baik kt dia, baik buat baik kt sy kn??
http://duitlama2u.blogspot.com/

:"♥Warnida:"♥

eh sbar2..biasa arr tu...mnusia pe'el smua leh berubh...kdng2 dia suka kita..kdng2 tak ada pnca pn dia leh blgak sombng gila babas kat kita....haishhhh tak phm kn...tak pa dada...cik warnida tak sombng ngn dada k^_^

Izzaty

Cool cool dada! Chill!

rapunzel

lan: hehe btul2..

warnida: heee tenkiu syg!! :)

izaty: hehee ok babe! tgh mengcoolkan diri..:)

aJa

pastu..suh die tempek fair & lovely plak kt muke die y sombong tuh..haha..

rapunzel

aja: hahaha....sokong...tempek je...bukan sapu..klu sapu nti jadi putih pulak :P

aJa

haha..bg muke die bekale..bwu best kak..hik2..

rapunzel

hahaha...sokongg!!! padan mka dia..:P

Amirrah Zawani

huishh.. bengang kat sapa pulak ni??

rapunzel

mirra: ada sorg budak mmu tuh..sombong gila..bengang pulak..

hasrul hassan

Salam ..

uhh jauhkan diri anda dari sifat jahat tu .. tak baik sombong2 .. :P

paan

siap suruh like lagi.. macam tgh happy jer. haha


Entri terbaru->Bonus hebat Pakej Digital Kit

Roxy zai

hehehe..jgn sombong2 nnti sapa tau kita minta tolong kat org yg kita pndang rndah dlu=)

aman_arab

ishk..tak elok tau main sombong2 ni..orang sombong ni sebab dia perasan dia lebih bagus dari orang lain..mmg xbleh blah la org cenggini..tp jgn kita pun terikut2 sombong gak..xdpt apa2 faedah pun..:)

Faizal n Fashitah

bodoh sombong la tu kot huhu. Apapa pun, Dada jangan la plak terikut2 dgn perangai dia. Karang orang lain plak cakap Dada sombong.. susah gak bile dah jadi camtu..

rapunzel

hehehe...dada sombong ngn die je..ngn org lain x...boleh kan? :P

Iman

Demo loni tok supo mulo....betul tak?Sabar yer dada...

kobEj0rdan~

fuh, garang jugak unie babe:P
haha.lupe, budak p gym,mestila garang.(eh??ape kaitan?)hehe

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A

hohoh.. mak aaii.. garangnyerr dieee.. thaakott.. nk jenguk..+_+....

Tomato Gurl's Life

garangnye..hihi..
marah kat sape ni yunk??
cik tom ke??
huhu...

K I E R A

Macam macam orang sekarang ni

Sabar jea lah ;)

rapunzel

hehe..mana ada grang rakan2, dada neh mrh bila ada org yg buat pasal jer..hehe

ohh cik tom, bukan kamu la, hehe buat apa dada nak mrh kat cik tom yg cumel ni. :)
org lain la yunk...hehe

Post a Comment