My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Saturday, October 23, 2010

Quick and short update!

First thing first. :)
Saya nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada korang-korang yang dah melawat page my sista. :) Baik betul korang ni. Memang salutelah...hehe

Okay 2nd thing, result exam dah keluar. Alhamdulillah syukur, saya berpuas hati dengan result saya. Sebelum ni saya ingat saya akan fail segala, tapi nasib baik tak terjadi. Hehe. yeayyy!!

Then 3rdly, saya dapat ENAM tiket wayang free kat wangsawalk! yeayyy! saya yang pilih nak 6 tiket, sebab orang yang jaga kaunter tu cakap tiket unlimited, boleh pilih berapa tiket pun. Huahuahua. So tak sabar nak tengok wayang free hari ni...nak join ke? datanglah kat wangsawalk pukul 7.20 pm. :P heheehe

Okay tu jer la kot update untuk hari ni. :) Nak keluar dah ni..tu yang entry macam nak rush je..hehe. Bye readers!

P/s : Tq to my cousin, Nabila yang tolong PAKSA pakaikan contact lense kat mata saya walaupun saya dah macam takut nak mampos. hahaha




LIKE now, pls! :D






5 comments:

Gayahspears

wah... sampai sepupu ko tlg pkai kan contact lense utk ko... manje siot...huhu

amira faqihah

waa betuahnya ;D

rapunzel

gayah: hahaha...tu la pasal...aku mmg takut masa tu....lama jugak la dia amik masa untuk pakaikan kat aku..hehe

twinkle twinkle: heee :)

Gayahspears

adess.. meh cni aku pkai kan nak???aku pakai sendiri ja.. mule2 mmg la.. lame2 nty ko mesti pandai pakai sendiri...hihi

cik nur

wah best nyer :)

Post a Comment