My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Friday, October 15, 2010

Teman Tenet Tenuk


Gambar pertama


Gambar kedua


Gambar siapakah ini?
Kenapa gambar mereka ada di sini?
Kenapa? kenapa tidak gambar tuan blog? Why oh why?

(tersengih-sengih) Heeee baiklah. Sebab-sebab mereka ada di entry saya kali ni adalah, saya suka mereka! Yes. I'm a lesbian tolong terima ya jangan marah saya , saya tak dapat halang perasaan ini hahahhahaha JOKE !   The truth is, mereka baik. :) Merekalah teman tenet tenuk saya. Abaikan tenuk tu ya saya saja tambah sebagai penyedap tajuk entry. hahaha. Kan dah secukup rasa tajuk entry saya tu. Ngeeeee. :D
3T you ;)  *takda kaitan.

Ok dah shadap takmo dah main-main kita serius yer sekarang. eheeemmm.(membetulkan suara walaupun tau takda gunanya sebab saya hanya menaip). :')

Dear readers;

Gambar pertama, namanya adalah Cik Bulat. Kepada readers yang selalu singgah mesti tau siapa Cik Bulat nih. Dia adalah Teman Tenet yang best dan baik hati dan selalu ber-ym dengan saya. Orangnya gila-gila jugak. Blog dia sangat comel buatkan saya rasa geram macam nak gigit-gigit lepas tu takmau telan nak gigit jer terus. boleh tak? haha. grrr!

Gambar kedua, namanya adalah Cik Gayahspears. Dialah Teman Tenet yang paling peramah, macam saya jugak. heee. so bila peramah bertemu peramah jadilah genk! Best! Suka sangat dengan dia sebab dia pun baik hati, saya juga selalu ber-ym dan ber-sms-ing dengan dia. Fyi, dia adalah partner BW saya, kiranya selalu jugaklah kitorang BW sama-sama.

Mereka berdua mempunyai satu persamaan: TAK KEDEKUT ILMU. memang respect habes lah dorang, tak kisah habiskan masa melayan kerenah saya yang lembap. ;)

Best oh dunia blog ni. :) Dapat tambah ilmu pengetahuan, kawan-kawan, dan juga tambah duit. hikhikhik. Tak sia-sia saya join blog ni, padahal dulu sangat malas berblog sebab selalu rasa macam masa nak update blog tu tak ada. Sekarang saya percaya, "di mana ada kemahuan, di situ ada jalan". :)

This is why, I love blogging so much. Selain dapat mengekspresikan diri, bertemu orang-orang macam kamu, kamu dan kamu, adalah pengalaman yang sangat menarik bagi saya. Thank you guys.
Jom blogging sampai lebam! Hee!



Urs truly,

LIKE now, pls! :D






22 comments:

Ain Shdn

awak lesbo?? saya suka ! suka sangat2! saya pon ! jum teman saya maen. saya nak main dengan awak. main besbol. hahaha ! yah ! betol,cik dada sangat lembap [ muka jahat ] . hahaha. mana ada belog saya cantik,tak caya gi tengok. blog awak ag cantik. buatkan boleh? [ muka gedik ]

Aida Azryn

Wah~ jom ym! hehe~ *tetiba~ :p

rapunzel

hahah. amboi cik bulat. maen2 jgn ckp, sensored taw. ahahha. aah kan saya lembap kan , cmna nk buat neh? hahahha.
erk blog awk cntik lah, saya da lama admire awk dan blog awk, hahaha. nak kawen ngn blog awk .:P
oh tlg buatkan? boleh..nanti saya buat k?? x nyesal kan?

rapunzel

aida: ehehe..comel je...jom2! ;) anytime babe..

Khairi

gamba saya tak ada? siapa saya? bukan siapa2..

www.ayieslife.com/trick-sony-ericsson

rapunzel

ayie: hahah xleh letak pic ayie nanti gf ayie marah :P

Ain Shdn

dada ; hahaha ! xnyesal. sangat suka. awak edit sangat lawa. sangat cantek. mcm awak. OoooooOOoooo.. dada ! aiyookk! ada org jeles. hahaha.!!

rapunzel

oh cik bulat jgn perli saya pls?? pls?? hahahahaha.
wahhh ada org jeles eh? ok syhhhh..diam2! rahsia kita. hehehe

Admin

oohh korang ada pertalian darah tenuk rupanya yer .. tak sangka la plak .. patutla lebih kurang peel je .. kuang kuang kuang raya (kuang raya adalah sejenis burung eksotik!)....

pompuan je? lelaki takde ke cik dada?

Faizal n Fashitah

Eh apesal gambar saya takde? yerRRr ehek. That's the good thing about blogging. Bleh buat kawan ramai2 kan?

rapunzel

HH: hahaha ngokngek awak ye HH! oh laki? ada la jugak bebrapa nama tapi x la serapat mereka berdua neh. hehe

Faizal: hehehe tue la xde pulak gmbar faizal :P yup kwn rmai, mmg best! ;)

fendy

kirim salam kat diorang ea dada. :DD

rapunzel

fendy: huhu tuan pnya bdn nti akn komen sdri bla lihat komen u ni. :P

cik amalyna

wuwuwu~ saye jeles! nk rapat nan korunk gak. huhuh T_T

Gayahspears

monink dada... wah n3 pasai aku... segan doh...alamak aku mmg lesbo nih, malu2 sambil tutup muke dgn tgn~wakakakakntoi suda... wey genk, ko pon baik gak~ otak gile, satu pale siot...suke x id ym yg aku crack utk ko tu...heee...

eh fendy... wslm (jwb salam) :P hik3

gnesop.com

Sop pun suka dgn dorang..
ayat2 blog mmg sempoi jer..
boleh dijadikan sumber juga :)

Robot | Sakti

kenapa gayah nampak comel lak lam gmbar ni.

jeles ni

+___+

rapunzel

cik buble: boleh aje, silakan..hehe

gayah: hahaha aku suke sgt ym yg ko buat tu. terbaek! lawa doh! muahx!

sop: mmg kan? best je dorg. hehe

robot: hahaha. gayah mmg sntiasa comel!

Gayahspears

dada :- adess :( terase kemalunya~wakakak.. ko suke aku lh suke.. cantek id tu cam ko gak :).. muahhhhxx,cayam ko ketat2 genk...

rapunzel

hehehe...semestinya aku suka sbb mmg dah laawa genk! muahxx! hehe

ladymiss

huyeay! jom blogging sampai lebam!

Oppa Kudin Nz

cik bulat memg gler pon..haha

Post a Comment