My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Sunday, September 19, 2010

Rapunzel Dada & Nouvelle Visages

Hikhikhik...mulakan entry dengan gelak kecil dahulu, untuk cover rasa bersalah.. T___________T

Okay fineeeee saya surrender! Memang tak dapat tahan diri daripada update blog kesayangan ni setiap hari..hehe..After all siapa yang boleh berhenti update bila dapat tahu baru dapat Buffered Earning? heee...rasa lagi nak blogging ada la..;) *semangat.


Korang,sedih kan bila dapat tau pasal arwah Datuk Sosilawati...tak sangka dia dan 3 yang lain dibunuh dengan begitu kejam.Saya turut rasa simpati terhadap keluarga kesemua mangsa, saya harap pembunuh tu akan dihukum dengan seadilnya..Jangan biarkan dia terlepas, kalau terlepas jugak tau lah..memang takkan selamat si celaka peguam tuh..!

Sebut pasal arwah Datuk, sebenarnya arwah pun ada kaitan secara tak langsung dengan saya...hehe tapi jangan salah paham, secara TAK LANGSUNG ye...bukan direct pun..
Meh saya nak cita apa kaitan dia.

3 bulan yang lepas, kulit muka saya mengalami masalah jerawat yang serius..memang teruk gila, :'( sedih gila dengan keadaan kulit muka saya time tu..jerawat bukannya kecik-kecik, besar gedabak lak tu, macam jerawat batu..tak pernah mengalami keadaan yang teruk sebegitu..tension!

Apabila diri tengah tension, saya pikir apa nak jadi pun jadilah..saya dah tekad nak pakai Nouvelle Visages (NV). Tetiba time tuh rasa membara semangat nak try pakai NV, sebab saya dah takda choice...saya terpaksa biarkan kulit mengelupas (sebelum ni takut nak try mana-mana produk pengelupasan).Mula-mula takut jugak kulit muka akan jadi lebih teruk,tapi alhamdulillah....sekarang bertambah  elok...dah takda jerawat langsung, tapi ada la sikit kesan parut...yang tuh take time sikit nak hilangkan..takpa pelan-pelan kayuh...kan kan? :)

So terima kasihla kepada NV dan juga ownernya..(dah jadi arwah, sedih)  kerana  kulit muka saya dah okay seperti sediakala.Saya tak kata kulit muka cantik, tapi at least ok lah daripada dulu, jerawat teruk. :') Memang puas hati! Kepada sesiapa yang nak kan kulit licin, boleh try pakai NV...memang dijamin berkesan. ;)

Btw, Al-Fatihah kepada arwah Datuk Sosilawati dan rakan-rakannya.. semoga roh mereka dicucuri rahmat...

Di bawah adalah antara my latest pictures..Kulit dah tak berjerawat..Alhamdulillah ;)








Urs Truly,


LIKE now, pls! :D






12 comments:

Bella Enveeus

Glad uve got better skin now.. memang kalau berjerawat ni, rasa tension je kan? hehe.. Al-Fatihah buat owner NV.. Semoga rohnya diberkati :(

Unknown

nampaknya produck NV nih sesuai ngan kulit laa... syabas sbb dapat kulit yg cantik...

Al-Fatihah buat Pengasas NV:(
kumanx latest entry

rapunzel

tq ya bella..mmg rase tensionn sangat bila berjerawat..hehe
yup btul tu..Al-Fatihah..

rapunzel

tq kuman ...:)

Zaer!!

Yeahhh!! say no 2 pimple!! hehe..tahniah sebab da jadik muda..hehe..;-)

rapunzel

uiks zaer...kenapa muda pulak? hehe

fitri

alfatihah ubtuk beliau...

Fane Davis

waaa.....bguslah tuh bila kulit dah lawa...pakai mekap pun yakin kan...sama lah...saya pun kira banyak jerawat jugak dulu....tapi skg kulit dah takda jerawat...pakai barang murah jak.NV mahal x?

rapunzel

Fane, btul tu, bila kulit cntik kita rs yakin..hehe..erm brg nv klu 3 bnda basic, dlm rm150 lbh..;)

CIK TOM

wah cantiknya kulit..jeles tgk..hihi..
al-fatihah utk arwah..

rapunzel

Hehe tq tomato gurl..x lah, x cntik mana pun, parut jerawat still byk tau..

Kak Amy

salam...

amy singgah sini baca entry sambil follow,jemput ke teratak amy ye n follow me too.

Post a Comment