My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Friday, October 1, 2010

Awesome! :)

I had fun with my kesayangan!
Best dan enjoy sangat  hari ni, lepak dengan my lovely girls and bf. ;).
Pegi saloon, shopping, and tengok wayang ( tengok cita Resident Evil, not bad ok sebab ada Wentworth Miller. haha  :P) Macam-macam ragam dan dugaan yang kitorang terpaksa tempuh hari ni untuk tengok wayang. haha ades la. :')

Hurm, I'll be missing you guys a lot....Didi, Wawa, and Yana, jumpa lepas 2 minggu k?  Untuk Fai, see u after 3 weeks sayang. Hope you have a safe journey to India this Saturday..Do enjoy your holiday with your family k? Insyallah kalau I free I hantar you pegi airport taw ? :)

Ok lah guys..penat gila keluar satu hari ni..nak tido dulu....Love u all so much! muahx!




us without yana, coz she's resting..

this is him , the only guy in my life =)
check gmba check gamba. :P
meet didi. :)
me with didi again :)
me, wawa n didi
@ esprit
saya tengah makeup Fai. hahah



LIKE now, pls! :D






5 comments:

deedee

will miss uguys! jmpa lagi next sem ok! (;

Faizah

Nape gmbr sesi make up ada ni???
Huhuhuhu:p
I'm gonna miss u girls too!!!
Have fun girls n enjoy ur holidays....
Xpe dada, kalo u busy xyah la antr k...
See ya girls next sem!!! :D

rapunzel

hehe ok didi n fai! ;) see u guys next sem! ;)
ok fai, i tgk keadaan dlu k..sbb esok i ada kenduri. hehe

Solihin Zubir

selamat tidur.. moga mimpi hantu ok.. haha.. :D

rapunzel

ok u sgt jahat solihin :P

Post a Comment