My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Wednesday, October 20, 2010

P1 Wimax, kenapa sucks sangat?

Wimax, you sucks to the max!!
Tajuk entry saya kali ni adalah ayat emo.Ya saya tau, memang  saya emo.Perasan tak saya tak update blog selama 1 hari?kalau orang yang tak kenal saya mesti cakap, "Ceh satu hari tak update pun nak kecoh". Haa meh saya nak ketuk kepala kalau ada yang cakap macam tu. Saya ni seorang blogger tegar, update mestilah setiap hari, kalau tak update setiap hari tak payah nak jadi blogger tegar lah. Paham? :P

Ok back to the topic, saya takleh nak online sebab P1 wimax gila ni buat hal. Satu hari lembap gila, nak bukak blog pun tak leh. Saya memang tak rekemen langsung korang register wimax, memang sucks gila dia punya internet connection. Ni pun sebenarnya internet tengah lembap lagi ni, saya kena publish banyak kali baru la dia kuar kat entry. Buat saya hangin satu badan ja. :(

Disebabkan wimax buat hal, saya naik boring lalu saya berpikir, why not pegi gym? hehe...memandangkan kawan paksu saya bukak gym kat TTDI, so saya pegi sana ja dengan bf tercinta. Overall, sangat memenatkan..sebab saya ni allergic dengan excercise sebenarnya..Al-maklumlah, lembik nak mampos. hehe. Saya lagi banyak bergambar daripada exercise kot. Hahahahah..





Urs truly,


LIKE now, pls! :D






23 comments:

Cik Anita

badan da cantik pun rajin ke gym~
ishk jeles la.hihi :p

HaN WarreN

rasenya hampir semua rangkaian tenet kat malaysia ni sucks...kejap laju kejap lembab..

Unknown

wimax suck sebab ada limited. itu yang sebab connection boleh jadi lembab. My mom pernah pakai wimax broadband once tapi tak sampai seminggu terus pulangkan balik nasib baik ada guarantee. I pernah kol wimax tanya kenapa internet connection lembab and now baru I tau the anser because of limited. wimax bagus sebab dia murah tapi bukan user friendly. thats why lah until now I fixed to streamyx walaupon streamyx speed lembab tapi unlimited

Ms. Qhayal

pakai la streamyx..

Ms. Qhayal

pakai la streamyx..

Fello Ariza

wimax mmg byak prob..haishh~

Anonymous

sama je mana-mana kat Malaysia..iklan cakap lebat,sekali pakai macam siput...
nak join gak g gym..XD

Post Terhangat...

Jangan Bagi Dorang Makan Banyak!

Syifa Alshah (wutwut)

bukan wimax je, segala macam broadband, tm net pon lembap. cess.

Unknown

wimax kt sni pon mcm hampeh~ bole skit jiwa

Anonymous

dada.....ndy pon!!!!!!! ternet xde sehari aritu dh sawann......mmg sawannnnnnnn....huhuuh beshnye nk g gymmmm tp xde teman huhuhu xbesh

|| a - j . E . E ||

oh ada sorang kawan pakai wimax gak tp die sangat rajin komplen sampai dapat the best servis and ada yang dapat free tak yah bayar.. so apa lagi, komplen je kat wimax tuh... chaiyokkkk

Lan Bingka

kalau biasakan bersenam, mesti enjoy..

cik nur

wimax mmg tak bole blah hahahaha

nurdani

yeah...semua broadband sama je kelembapannyer
kadang2 nak je baling laptop and gigit broadband

Faizal n Fashitah

Pakai streamyx je hehe. Rajinnye pegi gym. Patut pun body cantik. Tapi nampak mcm pegi gym nak tangkap2 gambar posing je tu hehehe...

Unknown

wimax mmg hampes.. guna lah Streamyx.. better sikit dari Wimax ehhehe

Amik gambar pun excercise juge tu..

kuman "top 10.." Entry

Elie Lily

better g gym dari main lappy kan dada??
hahhha..
btw, i loike ur pose in 1st pic tu..
sweet! :)

aibaks

wa dada gi gym dgn bf tuh.. awat tak mintak bf bina badan? baru la ngaum..hehe

Anonymous

kat sini pun P1 suck! huhu! nangisssss

ANIS HJ SUKARTI

tapi bila pkai broadband pun lebih kurang juga jd punca penyakit sawan saya..

datang dia punye waktu line tenat, bikin hati panas.. silap haribulan masuk icu trus... hehehe..

wannurfazrini

babe, i penah pakai. mmg tak lama la psl masalah gila dia dtg . haha

sue/allya/zalya

syukur wimax kat kwsan neh full coverage.. berbaloi2 tukar,daripada pakai broadband hncur terus...

Tok Esah

stkt pakai wimax skrg nie okey lg... full coverage kot... laju jer.. 8 GB kan.. rileks sudaaa...jom g gym... bina badan!!!

Post a Comment