My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Sunday, October 10, 2010

Mari teka benda ini!

Salam readers..
Pertama sekali, saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada kawan-kawan yang ucap takziah, dan tolong sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah atuk saya. Korang baik, saya terharu. Terima kasih sekali lagi. Arwah atuk telah selamat dikebumikan di tanah perkuburan Kampung Raja Musa, Kuala Selangor dalam pukul 10 pagi tadi. Semoga rohnya tenang si sana.....



Okay, seterusnya..pada hari ini, 10 Oktober 2010, bersamaan 12.02 am, saya nak ajak korang teka,
"Apakah benda di atas ini?"  


Gambar ini diambil oleh saya sendiri. :D Sesiapa yang teka dengan betul, dia terer. Alah tak dapat hadiah pun, just for fun ja benda ni..nak tau gak apa yang terlintas di fikiran korang bila tengok gambar macam ni. hehe. Jawapan yang sebenar-benarnya akan saya bagitau pada 12 Oktober 2010, 12.02 am jugak. So ada tempoh lebih kurang 2 hari lah untuk korang bagi jawapan. Gambar lebih close-up akan diupload sebagai jawapan. heee. Selamat mencuba rakan-rakan! :)

P/S: Peringatan,ini bukan contest yer ;) hehe.


Urs truly,

LIKE now, pls! :D






23 comments:

Afiq Bukhari

ape benda tu? ;p
penjuru dinding.. macam key chain je..xpun cacing haha ;p

Anonymous

ulat tgh berehat..hahaha

-telOrDibAsuh-

katak haha

Anonymous

ank ular

Faizal n Fashitah

Ermm... nampak macam kunci. Tapi saya rasa.. taik cicak lah. Ya saya yakin benda tu taik cicak!..

Solihin Zubir

ala.. senang je.. lantai di penjuru dinding.. kan.. haha..

eszol raar

cacing?

lan_ax

ekor tikus..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

Patu

nampak mcm kuceng. comelnye hehehe

rapunzel

wah siap ada bg japwapan kucing, katak segala..hahah..i like..teruskan bg idea2 korang,sebelum 12/10/10..hehe :P

saya_arief

anak gajah..

♥♥azatiesayang ♥♥

salam rapunzel....salam kunjungan balas dr k.atie..makasih ziarah blog akak yer.saje suke2 nk teka....klip kepit kertas kot!

rapunzel

salam kak atie..sama2, tq jugak sbb singgah..hehe...ok , teka dulu ya...nti dada bg tau jawapan pada 12.10.10..

Asri Alam

lalu cik rapunzel berpura-pura memberikan jawapan kat aku di shoutbox. sila2.. hehe..

aku agak benda tu udang goreng yang tergolek dari piring encik kucing kat blog otak kucing tu

syufaa

errmm..kite slalu nmpk cmni klau anak kucing poo poo..haa..taik kucing ehh? :p

Hairil Rizal

Anak ular tu rasanya...

deedee

dada! paper clip kot? (:

Anonymous

rambut!

Miss AZ

cacing ehhh.. haha

fendy

gelang?

HaN WarreN

gue rase lipan itam...

AffanFizah

ni jawapan adalah cacing ....mcm betoi je jawapan apan tu..hehh...cacing halus tu

paan

pergh memang kecik gambar.. memang susah nak dapat teka ular la..mesti ramai yg sangka cacing..

Entri terbaru ->Uninstall Software Dengan Bijak

Post a Comment