My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Sunday, October 3, 2010

Obsession towards Michelle :D


Sebelum ni, saya pernah obsess dengan seseorang. Woahhh siap obsess segala, takut tak? hehe..tapi jangan risau saya ni bukan jenis obsess yang psycho punya, saya cuma minat tapi minat tu melebih-lebih sikit la. *Ades takleh blah semua benda kau nak over the top. Hehe.

Nak tau dengan sapa? Ok lah meh saya reveal...Saya obsess sangat dengan Michelle Phan PUNYA tutorial! hehe..kenal tak Michelle Phan? Kepada sesiapa yang tak kenal, bolehlah tengok video di atas nih..Dia ni makeup artist, tapi pada masa yang sama mengeluarkan produk kecantikan sendiri, IQQU kot..kalau tak salah la..

Saya minat sangat cara dia transform muka yang plain/pucat/biasa kepada...wowww!! lawa, memang lawa habis doh ..ambik contoh Michelle sendiri, muka dia pun sebenarnya taklah lawa mana tapi lepas makeup, jadi macam cun gila, oh geramm!! :)

Saya minat tengok tutorial dia since last year, hari-hari saya akan mengadap tutorial dia berulang-ulang tanpa rasa jemu. hahaha. gila tak? Time tu memang enjoy tengok cara orang cantikkan diri..and of course lah saya applykan make up tu ke muka sendiri *oh malu. Ya sila gelak kuat-kuat sekarang. :P hambo tak kisah. heheh. Tapi frust sebab still tak lawa , oh memang saya takda bakat  nak makeup langsung :')

Tapi kan, tu suma DULU. Saya dah tak obsess sangat, sebab saya obsess dengan benda lain sekarang..hari-hari ngadap benda ni ja..seblum tido, bangun tido, lepas makan , lepas mandi,pendek kata ada masa terluang ja saya belek benda ni...laa tak dapat tangkap lagi ke? Blog lah! hahaha :P

Sebab tu lah sekarang update blog mesti selalu, haih memang wa sayang sama lu lah blog. Terima kasih kerana hadir dalam hidup wa . ;)

I   love u so much BLOG! :)



Urs Truly,


LIKE now, pls! :D






0 comments:

Post a Comment