My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Sunday, September 5, 2010

Penggemar BB & iPhone, mari rapat!

 Girls and guys!!
Sesapa yang tengah mencarik hp baru untuk dipakai / dibeli / dihadiahkan, apa kata alang-alang korang carik, korang amik jer terus BB atau iPhone. Sebab apa korang tanya? sebab sangat puas hati yer. Serius.

Sebagai pengguna BB (oh bakunya ayat aku) , saya telah mengalami kepuasan yang tidak terhingga dengan servisnya. Tell you what, once korang dah pakai BB, I bet you guys takkan nak pakai hp lain dah. Hehe sorry saya promote sikit yer. Tapi serius, memang best, application banyak gila, korang boleh download semua application dan try satu persatu, contohnya yang tengah femes sekarang, Foursquare, and banyak lagi lah. Memang sangat tak menghampakan.Saya sendiri, bila dah pakai BB, then bila guna hp biasa ( saya ada 2 hp,harap maklum) rasa macam eh kenapa sikit sangat function hp ni. Haha takleh blah kan, stok ayat lupa diri. Tapi memang itulah kenyataannya!

Ok pasal iPhone pulak,sorrylah saya tak tau nak terang sangat sebab saya tak pakai hp ni, tapi daripada apa yang saya tau, kalau korang ni memang kaki game, sila-silalah beli iPhone, sangat worth it, sebab screen iPhone sangat besar.Memang puas lah kalau nak main game,tambah-tambah kalau korang main online game, nescaya korang memang taknak buat kerja lain dah. hehe.


Tapi tapi, kalau korang ni kaki chatting, suka chat dengan orang anytime anywhere, BB lah yang patot korang beli. Lagi satu, kalau korang suka online facebook, suka update twitter, update blog, online ym 24/7, BB jugak adalah jawapan yang tepat. Bukannya iPhone tak boleh buat semua ni, boleh juga, tapi tak sepantas dan secekap BB. BB is designed memang untuk Internet service. sangat cepat dan best. Selain tu, BBM juga boleh diguna untuk chatting freely sesama BB users yang lain. sekarang dah ada PingChat! , harap maklum yer. Jadi tak semestinya BB je yang boleh guna, iPhone users pun boleh, kiranya mana-mana smartphone boleh guna app ni. Now that we have pingchat, BB users boleh chat dengan iPhone users freely. Fyi, PingChat! is always free, even when messaging overseas and works in ANY COUNTRY in the world. So sesapa yang takda lagi id PingChat, cepat-cepat create one. Korang dah takya nak sms kawan, membazir, pakai PingChat jer terus ok. :P

Erm tujuan saya cakap pasal hp ni sebab nak promote kat korang, kalau korang nak beli BB atau iPhone, silalah PM saya di facebook. Korang nak model apa, insyaAllah semua ada, storm, torch, bold, curve, iphone 3g,3gs and 4....Semua ni ada dalam bentuk ori/brand new, ap dan recon...so semuanya bergantung pada bajet koranglah kan...kalau rasa mahal sangat, amiklah ap atau recon...


*btw, my PingChat! id : rapunzel_dada
 :)

silalah add, tapi tak add pun takpa, terus chat je ;)



Sekian. =)



LIKE now, pls! :D






2 comments:

Fiza

Laaa, cuma promote je kew???
Dada x nk bg I satu ke??
Hehehehe..:D

rapunzel

hahahaha kalau i banyak duit i dah lama kasi u tau....:P

Post a Comment