My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Saturday, August 14, 2010

Apabila banyak mata yang memandang....

Hey guys!

Sihat tak? Amacam hari ke-4 berpuasa? ada ok ke? or tak ok? mesti da boleh sesuaikan diri sikit kan. (ok saya cakap sorang WTHeck.) hehe.

Hari ni saya berbuka puasa bersama daddylove. :) Abah bertolak dari JB datang KL untuk berbuka bersama saya. Comel kan dia. hee. So hari ni saya decide nak buka puasa di The Curve saja. Sebab apa? senang ja jawapannya. Sebab dekat dengan rumah. Malas lah nak pergi jauh-jauh.Walau OU sekalipun saya dah rasa jauh daripada rumah. Pffft kecoh je kan saya ni. ehe.

So sampai-sampai di sana abah tanya saya nak makan apa, saya cakap anything will do, but pls, not Marche. Dia gelak ja. Mana taknya tulah tempat favorite dia kalau balik sini, sampai saya pun macam dah jadi boring. Lagipun saya nak makan nasi , kat Marche tu apa ada? Semua ada tapi nasi takda. hahahaha.

Then jalan punya jalan saya stop kat depan Bumbu Desa. Saya cakap kat abah 'why not kita try tempat ni sebab abah suka makanan indonesia kan' and he said yes. Then lepas dah book tempat kitorang jalan-jalan kat the curve, seperti biasa saya memegang lengan abah.

Fyi daripada kecik lagi saya dan kakak kalau keluar dengan abah, kami akan pegang tangan abah, mama ttertinggal kat belakang. hehe. Cuma bila dah besar sikit ni saya kesian kat mama saya jalan peluk pegang dia.huhu. rindu rindu =( .

Dan cuba korang bayangkan apakah respon orang semua? Hampir setiap mata memandang ke arah saya dan abah dengan pandangan yang saya tau dorang pikir, wah sugar daddy lah tu hahahahahah. Malah ada yang pandang macam tak percaya sampai tertoleh-toleh ke belakang tengok kitorang. Apekah? hurm biarlahh mereka dengan persepi masing-masing, I tak kacau u, so u jangan kacau I kan kan?

This is my dad and i love him so much so there's nothing to be ashamed of. I'm so lucky to have a father like him and yes saya mengaku saya ni anak manja. So what? salah ke?Seumur hidup saya tak pernah tido sorang, saya tido dengan abah and mama, sampai macam tu sekali lah saya dimanjakan.

By the way hari ni saya hepi sangat sebab dapat apa yang dihajati =) Tu yang best keluar dengan abah, walaupun saya tak mintak, dia akan cakap, ambik la benda tu, ambik la benda ni  ;)

I love u so much daddy.
U'll always be my hero. <3


LIKE now, pls! :D