My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Sunday, August 8, 2010

Kasi penuh sikit!

Heiiiiii guys!!


Setelah dinasihati oleh my advisor aka Mr  buncit, I dah decide tak nak guna shortform lagi. Dia tak bagi. Dia suruh tulis betul-betul. So perasan tak sekarang I dah eja penuh-penuh? hahaha..memang tak leh blah tapi kena buat jugak. :P


Ganti nama diri  'I' pun akan ditukar kepada 'saya'. Haaa baru la penuh sikit tu. okay tak? kalau tak ok ikut suka korang lah ni blog I, eh silap blog saya bukan blog korang. hehe. 


Ok kawan-kawan setakat ni saja post saya untuk hari ni.(Fuh terasa sopan pulak huhuhu). Sebenarnya saya banyak nak tulis tapi tak berapa nak larat. Penat sangat lah today, sekarang tengah tunggu mcd, lapar gila..=( 
Then saya nak terus tido. Bila free nanti saya update lagi ya.


BYE!


LIKE now, pls! :D






0 comments:

Post a Comment