My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Saturday, August 28, 2010

Shopping bersama yang tersayang~




Hello guys...saya baru sampai rumah..penatttt sangat berjalan-jalan kat midvalley tadi...daripada pukul 3 sampai pukul 10pm....mau tak penat..hehe..


Mula-mula saya tak nak pegi, malas pulak rasa, sebab abah kata nak pegi beli baju raya..then bila sampai-sampai kat midvalley, saya cakap kat abah..."tak nak beli baju kurung, nak beli baju jalan je..boleh?" dia dah buat muka, dia kata baju kurung pun kena beli jugak..adeh masalahnya saya tak semangat langsung nak beli baju raya, apatah lagi nak amik tau pasal kuih-muih, ketupat, rendang..semuanya dah tak bererti..serius. =(

Saya keluar rumah pakai baju lain tapi memang dah menjadi habit, kalau beli barang baru je saya akan pakai time-time tu juga. hahaha memang stok tak sabar kan. Tu lah...ni bad habit yang saya tak leh kikis sampai sekarang..:(

Okay, abah bagi duit then saya pun pergi lahh shopping dengan kakak...tapi malangnya shopping kami tak lengkap. Tak banyak yang berkenan di hati, so esok akan sambung shopping lagi di The Curve. hehe :P

Tadi kami berbuka di Tgi Friday's. Nasib baik last-last minute dapat tempat, sebelum tu dah pegi macam-macam restoran kat midvalley tapi semua dah ada orang book. Time tu emosi sikit la, kelam-kabut tanya mana kita nak makan ni..then ternampak tgi so kami terus meluru dengan harapan ada tempat dan kami bertuah sebab kami antara yang terakhir dapat book kat situ =)

Lepas berbuka kami sambung shopping lagi sampai lah midvalley tutup..sekarang memang letih gila so nak rest kejap. bye korang!

mula-mula pakai baju hitam and seluar steng. :P

bersama baby rayyan yang tak nampak muka.


with kakak love


with sis n bro in law. ya dia hitam :P haha


masa baru lepas tukar baju. perangai kau memang tak senonoh. :P



@ tgi friday's




my darlings


the appetizers. makan ni pun dah kenyang.


our main course. sebab makan appetizers pun dah kenyang, so makan ni tak habis. jadi saya decide no dessert for tonight coz perut dah full.


hah dah tukar seluar pulak.


rayyann mummy loves u!

LIKE now, pls! :D






0 comments:

Post a Comment