My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Wednesday, February 23, 2011

Rapunzel's update



Heyy!! final exam dah habis..:) lega rasanya sebab tak payah nak pegang notes dah study sana sini , tension tak tido malam dan macam-macam lagi lah..

Sekarang rasa free gila, hehe...lepas ni saya akan kerja! yeay!! Gudbye student life...:P i'll be missing you...hehe...and fyi sekarang saya dah ada aktiviti baru...saya pegi wall climbing dengan gigirls tercinta..dan mungkin akan giat cycling bulan depan..tak sabar rasanya..:) at least masa saya terisi sikit dengan aktiviti berfaedah takdelah terbuang macam tu jer kan..:) huhu..

MMU tengah cuti sem sekarang ni so buat sementara waktu tak dapat nak jumpa perempuan-perempuan saya yang toek...rasa rindu pulak!! Dorang memang best gila, adoi kalau duduk lepak dengan dorang memang tak kering gusi. Gelak ja sana sini hehe...girls, korang memang gedik!!! Dah la kitorang setiap sorang dapat nama daripada kartun ninja boy..haha ni semua kerja Imah la pandai-pandai bagi nama kat kitorang..mentang-mentanglah dia hemo hemo hemo...hahaha..:P (imah jangan mareee ye nanti cepat tua) .

hah ni lah kartun dia, hasil.Saya jadi shinbe (jahat gile korang bagi aku yang ni!), imah jadi hemo hemo, sue jadi rantaro, faizah jadi kirimaru dan hani jadi danzo yamada! hahahaha...lawak seyh...!!
 Hah meh saya kenalkan sorang-sorang gigirls yang toek ni...
Tadaa!!!

yang sebelah saya ni faizah aka kirimaru..:)



yang ni plak sue aka rantaro :)
haa ni lah imah aka hemo hemo hemo :)

ni haniey aka danzo yamada! haha ..eh dia ada blog tau...bolehla melawat blog dia..klik sini.



Itu lah dia gigirls saya...comel tak dorang? comel kan? (hahaha tak tak tak tak! :P )

Oklah nanti saya update lagi...ni dah tak blaja boleh la ada masa nak update blog selalu..:)
See u guys in the next entry ya..:) Daa...


Urs truly,





LIKE now, pls! :D