My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Thursday, February 17, 2011

Siot ar kau.

Orang memang tak kenang budieyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy aku baik dengan kau selama ni tapi sebab ***** keparat sorang tuh kau nak touching2 dengan aku plak watthehell? ingat sikit time susah sapa yang tolong kau, tolong ingat sikit leh tak? kalau ***** tak buat pasal semua ni takkan jadi so please, behave yourself. Aku sebelum  ni kemain lagi baik ngan ko, backup ko sana-sini, ko buat hal aku rilekkk je support ko slama ni...kalau aku tauu nak jadik camni takda maknanya aku nak tolong ko. Bukan mintak balasan tapi kecewa sebab dah la pertolongan tak dihargai, pastu leh nak salahkan kita atas apa yang terjadi.Asal tak gi salahkan ***** ko tuh ha? Pegi mampus ar sama kau. Buang tenaga ja baik dengan kau.

ok dah habis. time kasih blog sebab jadi tempat aku mengadu. :)





LIKE now, pls! :D






2 comments:

mariatul_m0hamadiah

dada: sbar yea, adat la, kadang2 kite buat baik, tapikite yang kena..

rapunzel

tq maria...tp kdg2 tu bengang jugak..hehe..

Post a Comment