My Lovely Friends =)

Welcome readers, and thanks for visiting my blog..:)

*Spread some love :)*

Thursday, February 17, 2011

i love dis girl!

Jessica Serfaty :)



gorgeousss gila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saya memang minat gila dengan dia dalam ANTM cycle 14...tapi sayang dia tak dapat final 3..:( for me dia ada package yang lengkap..tinggi, slim, muka yang gorgeous, dan rambut yang sangat lawa ok! hehe...padahal dah kahwin dan ada anak sorang kot...Jessica....!! I love you...
<3<3






LIKE now, pls! :D






11 comments:

crayon

weiiiiii.. lucah lucah!! ahahahaha but i loike

alexa yussida

tp kurus sgt:P tgn nmpk veins hihi

alexa yussida

kurus sgt tp..tgn nmpk veins..hihi

shark

eh eh eh
camner leh x perasan dia ada..
mmg tomey ley..

Amirrah Zawani

mmg gojes sgttttt :)

rapunzel

krayon: hahahaha,,,lucah pun lucah lA..:)
KORG: mmg lawaaa kan? :)

adrinaqamarina

dah lama tak tengok ANTM, so memang tak kenal. hehe

rapunzel

oh yeke..hehe xpe2 leh kenal bila ada ulangan..

LoLeEtA gOtHiCa

heyyy..
er, nk luahkan pendapat..
die mmg besh ! tpi muka die more to commercial..
x unik.. so mybe sbb tu die tak dapat final kot.. plus, during that week die seriously tak concentrate.. ^_^
kalu tgk cycle 15 lagi pening pale ! ann, pde pndapat i, skit pun tak lawa, tpi die artistic, tgk gmba pun tau.. plus,muka die pelik gler..
hehe..

P0polita

debab diorg bkn judge dr segi muke n body je.. bakat utk photoshoot pn tengok jgkk.. ekekek..pepandai ej popolita ni kan..=P

Jom Kira BMI

FiZ

suka dia....sweet sgt kan....;)

Post a Comment